Hoe kan ik aardappeltjes die eigenlijk in de oven moeten het best in de combimagnetron met heteluchtoven bereiden?

Ik heb van die zakken diepvries aardappeltjes gekocht. Ik had ze in de combimagnetron met heteluchtoven willen klaarmaken maar het blijkt dat ik ze op een bakplaat moet leggen om ze in de oven te kunnen doen. Nu wil ik ze dus met de heteluchtoven van de combimagnetron bereiden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
4.3K

Het beste antwoord

Op een bord of bakplaat (rond), eerst de voorgeschreven tijd in de hete lucht oven en als ze dan nog niet warm genoeg zijn even een paar seconden in de magetron of wat langer in de oven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het goed is staat er een temperatuur advies bij, voor de hetelucht oven. Wat ik doe, is bakpapier op dat ijzeren ding, waar je schalen e.d op zet. (ben de naam kwijt) Daar leg ik dan de aardappeltjes op. Bak ze vervolgens af. Geen magnatron gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rooster?;-)+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje, wat een moeilijk woord:) Bedankt!
doe ze op alu.folie en dan de combi op hete lucht stand, zet de temp. ong. 10 graden minder dan op de verpakking staat. Zo krijg je lekker krokante ovenaardappeltjes. Eet smakelijk